Acerta

Rebranding

In 2024 onderging Acerta een volledige rebranding: een nieuw logo, een frisse huisstijl en een vernieuwde uitstraling. Bij een organisatie met meer dan 2.000 medewerkers betekent dat een enorme stroom aan documenten, presentaties, bestelbonnen, flyers en ander grafisch materiaal – van interne communicatie tot social media designs.

Voor deze grootschalige transitie werd studiø vncnt., via Artdokus, gevraagd om deel uit te maken van het team dat de bestaande designs en documenten omzette naar de nieuwe huisstijl. In enkele maanden tijd werden honderden bestanden herwerkt, steeds met oog voor detail en in lijn met de nieuwe merkidentiteit.

Ik wil je héél hard bedanken voor de samenwerking. Ik heb positieve feedback van de collega’s mogen ontvangen.

Je levert snel en mooi werk op! Met jou communiceren is aangenaam. Je pikt snel zaken op en communiceert er duidelijk over. 😊 TOP, merci!!

Isabelle, Acerta

Volgende
Volgende

Jeroen Swinnen • website